tirsdag den 26. juli 2011

Gams fra Frankrig

Har lige været en uge i Frankrig med min kære Finn. Her fandt jeg disse små herligheder, som jeg simpelthen måtte have med hjem. Den grønne er lidt større end den blå. De er lidt skæve og med en stor "trompethals", så de passer perfekt til fx.en rosenknop, som jeg jo af og til ligger inde med.

Jeg kom glad hjem med min geniale nyerhvervelse og glædede mig til at sætte roser i vaserne og se, om de nu tog sig lige så pænt ud, lidt på skrå, som jeg havde forestillet mig. Jeg havde inden vi tog afsted klippet og passet forhaven, så der kunne sættes nye skud mens vi var væk.
Dog må jeg konstatere at regnen herhjemme har forsinket mine roser, så istedet har jeg været en tur i mit "altmuligtbed."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv din meddelelse her